torstai 1. lokakuuta 2015

Saanko esitellä hänen korkeutensa: ALMA


MOI MOON ALMA!



Mää oon tosi hiano rotukoira, se tais olla joku cockerspanieli tai jotain sinnepäin. Oon syntyny 28.1.2015, joten oon 9 kuukautta vanha. Mää oon tosi kiltti pikkukoilu, enkä halua mitään pahaa kellekkään. Mää osaan ihan käyttäytyäkin halutessani, mutta se on aika harvoin. Välillä mammalla menee hermo muhun, mut sit mä vaan katon näin niin kaikki on sit taas ihan ok (isikin osaa sen aika hyvin) --->








Välillä musta ei kyllä tiiä että mikä eläin mää oon, kun mulla on niin mahtava tukka. Äiti on niin sniidu, että se ei raaski viedä mua aina heti parturiin kun tarttis, mutta ei se mua haittaa kunhan ei tuu liikaa takkuja (ne on inhottavan tuntusia). 


Viime aikoina mä oon kans päässy mätsäreihin ja oon niissä ihan pärjännykkin. Ekoissa mätsäreissä sain vaan punasen nauhan mut en sit muuta. Toisella kertaa sain jo punasten kolmosen ja viimeks sain sinisten kakkosen. Ei huono! Mää oon ainakin tosi tyytyväinen ja niin on äitikin. Äiti on musta hurjan ylpee jos koitan edes käyttäytyä. Mätsäreissä saan tutustua uusiin kavereihin (koira ja ihmis) ja oonkin yleensä sit ihan poikki niitten jälkeen. Mut kivaa siellä on ja varsinkin ne herkut on ihania (mitä saan ihan koko ajan, kun oon niin hyvä). 
Noin. Nyt mutkin on esitelty, että sitten tiiätte jatkossa. Tässä kuvassa mää istun mun tätin selässä, kun en jaksanu enää itte uida.