sunnuntai 11. lokakuuta 2015

Hullut päivät


Kävin tänään hulluilla päivillä. Piti ostaa laukku, jota en löytänyt, mutta löysin kaikkea muuta pientä kivaa ja tuiki tarpeellista... Tottakai! Mun piti suorittaa viimeiset shoppailusekoilut, ennen kuin alan lukea työkaverini lainaamaa kirjaa, joka kertoo järjestelmällisyydestä ja siitä, kuinka pienellä määrällä vaatteita tulee toimeen (nainenkin). Kirjan nimi on Hyvän mielen vaatekaappi ja sen on kirjoittanut Rinna Saramäki.



Mä olen siinä mielessä tyypillinen nainen, että olen vallannut koko vaatehuoneen itselleni ja hyllyt notkuu erilaisia mekkoja, toppeja, paitoja, neuleita, hameita, housuja, shortseja jne. jne. Lassilla on käytössä (kaapista, ei suinkaan vaatehuoneesta) kaksi hyllyä ja yksi tanko. Surullista. Ehkä saan touhuuni jotain järkeä Saramäen viisaista sanoista. Yleensä oon helposti innostuvaa tyyppiä, joten toivossa on hyvä elää!

Mukaan hullareilta tarttui kaikkea kynsilakasta ponchoon. Rakastuin Lumenen natural coden oranssiin kynsilakkaan heti ensisilmäyksellä ja halusin tottakai jo tänään kokeilla tuotetta in action. Lopputulos vaan ei ollut ollenkaan niin miellyttävä :( Kynsilakkaa joutui laittamaan kolme kerrosta, ennen kuin väristä tuli tasainen. Turhauttavaa tällaiselle hätähousulle. Kaikenlisäksi lakka kuivui kamalan hitaasti.

Tämmöset niistä sit tuli.



Tässä oon mää mun uuden ponchon ja kaulahuivin kanssa.



Tässon mun tän päivän deitti, kuvauksellinen kummipoikani Jimi.