torstai 14. tammikuuta 2016

Hei hei mitä kuuluu?

No voehan nenä kun on pitkä aika viime kirjoituksesta. No mitä uutta?



A) Joulu oli ja meni. Oli ihanaa viettää aikaa rakkaiden kanssa ilman kiirettä. Olla läsnä, rauhoittua, keskustella, kuulla ja tulla kuulluksi. Uusivuosikin meni. Oli kivaa, vuokrattiin mökki (ja palju) kavereiden kanssa. Ei räjäytelty mitään. Juotiin kohtuudella ja saunottiin.

B) Olen aloitellut soittelua hiukkaisen yhden uuden jengin kanssa, olen siis aloittanut musikaalisen syrjähypyn. En tosin usko, että tästä tulee mitään sen "vakavampaa", mutta katsotaan :) Lisäksi sain joululahjaksi ukulelen, mitä olen nyt tahkonut iltaisin. Kävin myös laulamassa pikkuserkkuni ristiäisissä sellon säestämänä ja ensi viikolla menen ystävän mummun hautajaisiin luikauttamaan muutaman kappaleen.

C) Olen pohtinut työasioita ja oikeastaan koko mennyttä vuotta. Mitä se on tuonut tullessaan ja mitä siitä voin oppia. Ainakin aion kuunnella enemmän intuitiota ja keskittää energiaa oikeisiin asioihin ja ihmisiin sekä pitää itsestäni parempaa huolta.

D) Meidän kämpän putket jääty! Sitä tässä on sekoiltu jo monta päivää. Katonkin avasivat ja eristeet uusivat. Pelottaa nuo sunnuntaina tulevat superpakkaset.

E) Kävin työkeikalla Turussa ja pojat kuulkaa oli muuten mukavaa. Raskas reissu, mutta todella antoisa.

F) Tein parit käsityöt mistä oon superylpee. Kirjotan erillisen postauksen näistä.

G) Kävin mummun kanssa teatterissa katsomassa mielensäpahoittaja ja poika. Nauroin. Kovaan ääneen, tietenkin.

H) Aloitin vessaremontin! (joka kylläkin jäi nyt vähän vaiheeseen ton putkiepisodin takia)

I) AINIIN! Ja mun hyvä ystävä meni naimisiin. Pienet yllärihäät (ylläri, josta kylläkin tiesin etukäteen) pikkujoulujen muodossa, oli ihanaa.

J) Heitettiin läppää ystävän kanssa yrityksen perustamisesta ja sain todella mielenkiintoisen työaiheisen ehdotuksen. Jäi ajatuksia takaraivoon kytemään.

Että kaikenmoista tähän on taas mahtunut. Nyt mulla on kyllä muutama ihan selkeä ajatus päässä, mistä haluan tänne kirjoittaa, joten yritän ottaa hetken sellaista aikaa, että saan rauhassa pohtia ja järjestellä ajatukset kasaan ensin omassa päässäni.

Be fabulous, pus!