tiistai 29. syyskuuta 2015

Moi moon Jassu

Moi, mä oon Jassu eli Tamperelaisittain moro moon Jassu, hahaaa ja syän mustaamakkaraa rotvallirreunallaa. 24vee, tosi jee. Parisuhde on ja koiraki ja rivaripääty ja kivat naapurit ja sillee kaikki kai ihan mallillaan? Noinniinku ulkosesti. Pään sisällä on 20 marakattia hakkaamassa kattilankansia ja laulamassa kuorossa.



Ajattelin kirjotella ajatuksiani elämästä, eritoten omastani ja ehkä jotain mielipiteistäni. Onko mulla semmosia? Jotain haluaisin myös purkaa seuraavista osa-alueista: Perhe, suhteet, pelot, maailmanmeno yleensä, bändihommat (Oudot vieraat nimeltään, soittelen siinä suutani ja pianoa) ja ehkä jotain muutakin. Mitään kauheen dramaattista mun elämässä ei kai tapahdu (aikaisemmin ehkä tapahtui, nykyään oon pyrkiny vähentää) mutta menoa ja meininkiä tuntuu olevan.

Tervetuloa seurailemaan sielunmaailmaani ja katselemaan kaunista naamaani. Tässä se on, olkaa hyvät: